مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-10سياسي

شناسایی بیش از 720 شرکت در کشور برای اجرای طرح نوفن


مدیر توسعه زیست بوم و کسب و کار صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: از ابتدای سال بیش از 720 شرکت در راستای اجرای طرح نوفن شناسایی شدند.

- ایسنا/مرکزی مدیر توسعه زیست بوم و کسب و کار صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: از ابتدای سال بیش از 720 شرکت در راستای اجرای طرح نوفن شناسایی شدند.

محمد صادق حسنی، 18 مهر ماه در رویداد هم اندیشی انتقال فناوری به کسب و کارهای روستایی(روستای نوفن) اظهار کرد: از سال گذشته معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، طرحی را با عنوان مدار معرفی کرد که شامل کلیدواژه های مولد، دانش بنیان، اشتغال آفرین و روستایی است و با هدف شناسایی شرکت های دانش بنیانی که در عرصه فعالیت ها و توسعه کسب و کارهای روستایی موثر هستند، آغاز بکار کرد.

مدیر توسعه زیست بوم و کسب و کار صندوق کارآفرینی امید کشور ادامه داد: ما با اجرای این طرح درصدد ایجاد یک رقابت بین شرکت های دانش بنیان هستیم تا هم محصولات شان معرفی شود و هم زمینه رقابت استانی و کشوری بین این شرکت ها فراهم شود.

وی با اشاره به هدف های این طرح گفت: از جمله هدف های این طرح بازاریابی و توسعه فناوری، رسوخ علم به کسب و کارهای روستایی و در نهایت ایجاد یک بانک اطلاعاتی از شرکت های دانش بنیان است که در برنامه های بلندمدت کشور استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 720 شرکت در کشور برای اجرای طرح نوفن

شناسایی بیش از 720 شرکت در کشور برای اجرای طرح نوفن