مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-08اقتصادي

ثبت 258 میلیون تردد در سطح راه های فارس


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از ثبت تردد بیش از 258 میلیون وسیله نقلیه در سطح محورهای استان طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از ثبت تردد بیش از 258 میلیون وسیله نقلیه در سطح محورهای استان طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، علیرضا راستیار امروز، 16 مهرماه گفت: در 6 ماهه اول سال 1402 بیش از 258 میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه توسط سامانه های هوشمند تردد شمار ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تردد 6 ماهه اول سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش داشته است، افزود: در ترددهای ثبت شده در سطح محورهای استان، محور شیراز ـ مرودشت و بالعکس، محور کمربندی پل فسا و بالعکس به ترتیب بیشترین میانگین تردد روزانه را داشته اند.

راستیار در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در 6 ماهه اول سال جاری بیش از 34 میلیون تردد نقلیه سنگین در محورهای استان ثبت شده است که این میزان نشان دهنده سهم 13 درصدی از کل تردد بوده است و محورهای کمربندی پل فسا و بالعکس، شیراز ـ مرودشت نیز به ترتیب بالاترین میزان تردد را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 258 میلیون تردد در سطح راه های فارس

ثبت 258 میلیون تردد در سطح راه های فارس