مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-27اقتصادي

فوت سالانه 700 کارگر براثر حوادث ناشی از کار


معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سالانه 700 نفر از کارگران در حوادث ناشی از کار فوت می کنند که ضایعه بزرگی برای جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علی حسین رعیتی فرد عصر سه شنبه در مانور سراسری بازرسی از کارگاه های پرخطر در بازرسی از معدن پیشرو معادن سوادکوه با بیان اینکه امروز در سراسر کشور مانور ایمنی حوادث در استان های دارای معادن و کارگر معدنی و در صنایع و کارگاه های پر خطر استان ها برای کاهش حوادث ایمنی انجام شد.

معاون روابط کار وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه سالانه نزدیک به 700 نفر کارگر در حوادث ناشی از کار فوت می کنند، این رقم را ضایعه بزرگی برای جامعه کارگری دانست و افزود: تلاش داریم تا با بازرسی و نظارت بازرسین و مسئولان HSE واحدهای تولیدی و کمیته های حفاظتی، ایمنی و حفاظت فنی را در سطح واحدهای تولیدی لحاظ کنیم و ارتقا دهیم.

وی با اشاره به سختی کار در معادن، خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا حق و حقوق کارگرانی که به صورت بیست سال متوالی در معادن بوده اند را به عنوان سخت و زیان آور لحاظ کنیم و بازنشسته شوند.

این مسئول با اشاره به نقش این سازمان در صیانت از نیروی کار و منابع مادی کشور بر لزوم ارتقا ایمنی تأکید کرد و با بیان اینکه کشور امسال به کنوانسیون 155 سازمان جهانی کار پیوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت سالانه 700 کارگر براثر حوادث ناشی از کار

فوت سالانه 700 کارگر براثر حوادث ناشی از کار