مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-18اقتصادي

کباب سراهای ذغالی ایلام پلمپ شدند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام گفت: تمامی کبابی های سطح این شهر که دستور قضایی مبنی بر گازسوز کردن واحد صنفی خود را اجرا نکرده بودند، امروز پلمپ شدند.

- عبدالوهاب بخشنده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام، شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تمامی واحدهای صنفی باتوجه به استفاده از هیزم و تخریب محیط زیست و اراضی جنگلی فرصت داشتند که کبابی خود را گازسوز کنند.

وی افزود: پیرو اعلام دستور قضایی در خصوص استفاده از گاز طبیعی بجای هیزم، این واحدهای کبابی با تمرد از دستورات صادره به فعالیت همیشگی خود و استفاده از فرآورده های جنگلی ادامه دادند که این اقدام منجر به پلمب تمامی کباب سراهای متخلف در مرکز استان شد.

بخشنده گفت: پیش از این اقدام چندین بار از طریق رسانه های استانی و دستگاه های ذی ربط به کبابی های ایلام به صورت شفاهی و کتبی اعلام شده بود که می بایست نسبت به جایگزینی گاز طبیعی در کباب سرا های خود اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هشدار داد: پلمب این واحدها تا زمانی که صاحب صنف اقدام به گازسوز کردن محل کسب خود نکند، ادامه خواهد داشت.

به گفته بخشنده ادامه فعالیت کبابی هایی که بعد از پلمب برای گازسوز کردن واحد خود اقدام و ضابطان قضایی نیز تایید کنند، بلامانع خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کباب سراهای ذغالی ایلام پلمپ شدند

کباب سراهای ذغالی ایلام پلمپ شدند