مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-05اقتصادي

جشنواره بادام در شهرستان سامان برگزار شد


با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور، مسئولان استانی و باغداران، صادرکنندگان، محققان و پژوهشگران برتر جشنواره بادام در شهرستان سامان برگزار شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور، مسئولان استانی و باغداران، صادرکنندگان، محققان و پژوهشگران برتر جشنواره بادام در شهرستان سامان برگزار شد.

محمدکاظم منزوی، معاون هماننگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری 13 مهرماه در این جشنواره اظهار کرد: امروز جشن شکرگذاری برای برداشت بادام برگزار شد که امید است هر ساله این جشن بهتر و با قوت هر چه تمام تر انجام شود.

وی افزود: برای اولین بار در وزارت کشور موقعیتی در راستای زنجیره ارزش تولید مخصوصا محصول بادام فراهم شد تا شهرستان سامان و چهارمحال و بختیاری خود را نشان دهد، امید است بتوانیم این مزیت شهرستان سامان را ملی و بین المللی کنیم.

در ادامه حسین برزگر، رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیارینیز گفت: در سالی که برای محصولات سردرختی و باغی یک سال بسیار خوب از حیث تولید را تجربه کردیم به شکرانه آن و به منظور معرفی توانایی ها و پتانسیل های استان در حوزه تولید محصولات باغی این جشنواره برگزار شد.

وی افزود: در سالی که گذشت حدود 20 هزار هکتار سطح زیرکشت اراضی باغات دیم و آبی استان بود که میزان تولیدات بیش از 25


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بادام در شهرستان سامان برگزار شد

جشنواره بادام در شهرستان سامان برگزار شد