مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:562023-09-28اقتصادي

بازگشت به کار 70 کارگر با احیای کارخانه تولید مفتول در هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز اظهار کرد: پس از استمداد مدیران و کارگران یک کارخانه تولید مفتول های مسی و محصولات فرعی وابسته به مس که با شکایت طلبکاران توقیف شده بود، از دستگاه قضایی در هرمزگان برای مساعدت در این خصوص، با طرح موضوع در ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری و قرارگاه رصد و پایش تولید پس از صدور دستورات ویژه قضایی، از مزایده این کارخانه و فروش آن طبق قانون با دستور قضایی و هماهنگی لازم جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: براین اساس مقرر شد به جای فروش کارخانه، حقوق ذی نفع از محل تولیدات این واحد صنعتی پرداخت شود و در نتیجه توافق بین طرفین، یک هزار و 600 تن محصولات تولیدی ظرف چهارماه به طلبکار تحویل داده شود.

قهرمانی یادآورشد: حسب بررسی های انجام شده و گزارش مسوولان، این شرکت که در امر تولید مفتول های مسی در استان کرمان فعالیت دارد، در نتیجه اقدامات و حمایت های دستگاه قضایی در هرمزگان با تامین مواد اولیه و نصب تجهیزات لازم، مجدد وارد مدار تولید شده و مشکل تعطیلی هشت ماهه آن به صورت کامل برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در این خصوص، زمینه بازگشت به کار 70 نفر از کارگران مستقیم کارخانه که در این مدت بیکار شده بودند نیز فراهم شد و علاوه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به کار 70 کارگر با احیای کارخانه تولید مفتول در هرمزگان

بازگشت به کار 70 کارگر با احیای کارخانه تولید مفتول در هرمزگان