مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 19:552023-10-11حوادث

پرونده دزد دوچرخه ها با 40 فقره سرقت بسته شد


فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری 2 سارق حرفه ای و کشف 40 فقره سرقت دوچرخه توسط  ماموران کلانتری 15 قصردشت و پایگاه تجسس خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری 2 سارق حرفه ای و کشف 40 فقره سرقت دوچرخه توسط  ماموران کلانتری 15 قصردشت و پایگاه تجسس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، فرج شجاعی امروز، 19 مهرماه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان شیراز با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند در این خصوص 2 نفر سارق حرفه ای و 3 خریدار اموال مسروقه را شناسایی و در مخفیگاهشان آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اینکه متهمین پس از تحقیقات به عمل آمده به 40 فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه آن ها10 دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.

شجاعی با بیان اینکه متهمان تحویل مرجع قضایی شدند، به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت دوچرخه را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را به مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده دزد دوچرخه ها با 40 فقره سرقت بسته شد

پرونده دزد دوچرخه ها با 40 فقره سرقت بسته شد