مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 16:352023-09-29دانش

معاون علمی رییس جمهور: فناوری های هوش مصنوعی و مهندسی زیستی در دستور کار دولت است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی ظهر جمعه در آیین افتتاحیه بخش دانش آموزی جایزه بین المللی مصطفی (ص) با بیان اینکه یکی از برنامه های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پرداختن به فناوری های مهم از جمله هوش مصنوعی و مهندسی زیستی است، - معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: یکی از برنامه های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پرداختن به فناوری های مهم از جمله هوش مصنوعی و مهندسی زیستی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی ظهر جمعه در آیین افتتاحیه بخش دانش آموزی جایزه بین المللی مصطفی (ص) با بیان اینکه یکی از برنامه های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پرداختن به فناوری های مهم از جمله هوش مصنوعی و مهندسی زیستی است، اظهار داشت: صاحبان اقتصاد و تأثیر گذاران آینده، کسانی خواهند بود که بر این 2 فناوری مهم مسلط باشند.

وی ادامه داد: هر تکنولوژی یک فناوری و ویژگی خاص دارد، ولی همه آن ها یک ویژگی مشترک دارند و اینکه فناوری انسان ها را از درون ضعیف و از بیرون قوی و قدرتمند می کند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور افزود: یک مصداق آن ماشین به عنوان اولین فناوری است که بشر به آن دست یافت، اما تا پیش از آن کارهایش را با دست انجام می داد، ولی وقتی تکنولوژی ماشین آمد با وجود آنکه انجام کار های بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون علمی رییس جمهور: فناوری های هوش مصنوعی و مهندسی زیستی در دستور کار دولت است

معاون علمی رییس جمهور: فناوری های هوش مصنوعی و مهندسی زیستی در دستور کار دولت است