مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-09سياسي

توضیحات وزیر کشور در خصوص ماجرای آرمیتا گراوند


احمد وحیدی وزیر کشور خاطرنشان کرد: دشمنان در مورد این دخترخانم جوان هم تلاش هایی برای بهره برداری به نفع خود انجام دادند که البته مورد اعتنا قرار نگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر کشور گفت: خانواده دختری که در مترو دچار حادثه شد خیلی روشن و شفاف همه موارد را گفتند.

کسانی که نه به جان این دختر و نه پدر و مادرش اهمیت می دهند، تلاش کردند این ماجرا را به اغتشاش تبدیل کنند که البته ناموفق بودند و دروغگویی های آنها رسوایی بزرگی برایشان رقم زده است.

احمد وحیدی در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور در مورد حادثه پیش آمده برای یک دانش آموز به نام آرمیتا گراوند با تاکید بر اینکه این مساله کاملا روشن و شفاف است، عنوان کرد: این اتفاق، حادثه ای است که امکان دارد هر روز و در هر نقطه ای از کشور رخ دهد.

دشمنان و افرادی که نمی خواهند آرامش روحی و روانی برای مردم وجود داشته باشد، به خصوص شکست خوردگانی که تلاش کردند کشور را به آشوب بکشانند و از ملت تو دهنی خوردند، قصد داشتند هر حادثه ای که ممکن است در کشور اتفاق بیفتد را به ماجرایی تبدیل کرده و به نفع خودشان سوءاستفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در مورد این دخترخانم جوان هم تلاش هایی برای بهره برداری به نفع خود انجام دادند که البته مورد اعتنا قرار نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات وزیر کشور در خصوص ماجرای آرمیتا گراوند

توضیحات وزیر کشور در خصوص ماجرای آرمیتا گراوند