مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-22بين الملل

درخواست ضد ایرانی چند مقام آمریکایی از انگلیس


برخی مقامات آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه واشنگتن علیه ایران و در راستای ایجاد ایران هراسی از انگلیس خواستند تا نام سپاه پاسداران را در فهرست تروریستی خود قرار دهد.

- برخی مقامات آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه واشنگتن علیه ایران و در راستای ایجاد ایران هراسی از انگلیس خواستند تا نام سپاه پاسداران را در فهرست تروریستی خود قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی سفر اخیر جو بایدن، رییس جمهور آمریکا به سرزمین های اشغالی در شرایطی که حملات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه کماکان ادامه دارد، چند مقام آمریکایی به این بهانه که ایران از حماس در جریان این درگیری ها حمایت می کند از انگلیس خواستند تا همچون واشنگتن نام سپاه پاسداران ایران را در فهرست تروریستی خود قرار دهد.

ایالات متحده در سال 2019 سپاه پاسداران ایران را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد و اکنون چندین نماینده حزب محافظه کار از ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس خواسته اند تا اقدامات مشابهی را انجام دهد.

بنابر گزارش روزنامه دیلی تلگراف، در همین حال، یک منبع آگاه در دولت بریتانیا ادعا کرد که مقامات ارشد ایالات متحده به طور خصوصی از انگلیس و سایر متحدان غربی خواسته اند تا تغییرات قانونی در این زمینه را به گونه ای انجام دهند که عضویت در این گروه یا حمایت از فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ضد ایرانی چند مقام آمریکایی از انگلیس

درخواست ضد ایرانی چند مقام آمریکایی از انگلیس