مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 23:002023-09-25اقتصادي

پرداخت 5هزارو 690 میلیارد تسهیلات به 34 واحد تولیدی البرز


دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت البرز از موافقت با ارایه تسهیلات به 64 واحد صنعتی استان در 6 ماه نخست سال جاریخبر داد و گفت: در این راستا تاکنون 34 واحد تولیدی در مجموع 5 هزارو 690 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین رجبی، دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: این تسهیلات برای اجرای طرح های قابل توجیه به فعالان اقتصادی واجد شرایط  بخش تولید پرداخت شده است.

  وی با اشاره به نتایج حاصل از برگزاری 21 نشست کارگروه فنی ستاد تسهیلات درخانه صمت البرز افزود: در این نشست ها در مجموع 155 پرونده صنعتگرانی که درخواست دریافت تسهیلات سرمایه در گردش و یا ثابت ارایه داده بودند مورد بررسی  کارشناسی قرار گرفت.

  این مقام مسؤول تعامل و همراهی مدیران استانداری، سازمان صمت و بانک های البرز، که در نشست های کارگروه ستاد فنی تسهیلات خانه صمت، حضوری موثر داشته اند را اقدامی شایان توجه در رفع مشکل کمبود نقدینگی فعالان صنعت استان عنوان کرد.

  دبیرکل خانه صمت البرز برگزاری نشست های کارگروه فنی ستاد تسهیلات در این تشکل که همواره حمایت از تولید را در دستور قرار داده است را اقدامی راهگشا در رعایت عدالت در تصمیم گیری های کارشناسی شده در بستر پرداخت تسهیلات به صنایع  ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 5هزارو 690 میلیارد تسهیلات به 34 واحد تولیدی البرز

پرداخت 5هزارو 690 میلیارد تسهیلات به 34 واحد تولیدی البرز