مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 22:002023-10-11اقتصادي

چگونگی عرضه شیر خشک به افراد فاقد شناسنامه


دادگرنژاد همچنین درباره چگونگی ارایه شیر خشک به اتباع و افراد فاقد شناسنامه نیز گفت: برای اتباع و افراد فاقد شناسنامه نیز از معاونان غذا و داروی سراسر کشور خواسته ایم که با همکاری اداره ثبت استانی، - مدیرکل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو همچنین به الزام ارایه شیرخشک با ثبت کد ملی و تاریخ تولد نوزاد در داروخانه ها اشاره کرد و گفت: به جهت حمایت از مصرف کننده، به شیرخشک ارز 4200 تومانی تعلق می گیرد؛ بنابراین به دلیل اختلاف قیمت موجود، احتمال خروج شیرخشک ها از زنجیره و قاچاق معکوس آن و یا استفاده در مصارف دیگر نظیر شیرینی فروشی ها و .

وجود داشت.

به همین دلیل ارایه این محصول با کدملی و تاریخ تولد نوزاد و ثبت در سامانه تی تک از 20 مهرماه الزام آور شد تا طول زنجیره تامین تا مصرف قابل رصد باشد.

  وی در همین راستا تاکید کرد: بنابراین از 20مهرماه داروخانه ها موظفند کد ملی نوزادان را ثبت کنند در غیر این صورت طبق قانون برخورد می شود.

ثبت سامانه ای شیرخشک ها ضمن آنکه کمک می کند تا این محصول از زنجیره تامین خارج نشود و به دست مصرف کننده واقعی برسد، در عین حال میزان نیاز کشور به صورت واقعی را مشخص می کند و به این ترتیب می توان بر اساس آن سیاست گذاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی عرضه شیر خشک به افراد فاقد شناسنامه

چگونگی عرضه شیر خشک به افراد فاقد شناسنامه