مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-13اقتصادي

بازار پروتیین شیراز افتتاح شد


همزمان با سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس و با حضور وزیر کشور، بازار بزرگ پروتیین شیراز افتتاح شد.

- ایسنا/فارس همزمان با سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس و با حضور وزیر کشور، بازار بزرگ پروتیین شیراز افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی شریفی امروز، 21 مهرماه در آیین افتتاح بازار بزرگ پروتیین شیراز به ارزش 3500 میلیارد تومان گفت: در راستای دستور وزارت کشور و ابلاغیه های دریافت شده در راستای تحقق شعار سال؛ با همکاری استانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز جشنواره استانی هزار فروشگاه منتخب فارس و بازارچه هفت واره با ارائه تخفیف هایی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تصریح کرد: این دو برنامه با همکاری استانداری است که جشنواره هزار فروشگاه منتخب و فروشگاه ویژه است.

وی بیان کرد: برنامه دیگر طرح از مزرعه تا فروش است که در بازارچه های شهرداری غرفه ها به صورت رایگان در اختیار تولید کننده و عرضه مستقیم با هدف کاهش نرخ تورم در شهر و کنترل و کاهش قیمت ها قرار می گیرد.

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز هم در این مراسم بیان کرد: با شروع مدیریت جدید شهری در کلان شهر شیراز بودجه شهرداری این کلان شهر از 6 هزار به 23 هزار میلیارد تومان افزایش یافت و در واقع کمتر از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار پروتیین شیراز افتتاح شد

بازار پروتیین شیراز افتتاح شد