مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 22:502023-10-02سياسي

ایجاد دفتر ایده های نوآور شهرداری گرگان/ از نخبگان حمایت می شود


شهردار گرگان از ایجاد دفتر ایده های نوآور شهرداری گرگان خبر داد و گفت: بی شک در آینده ای نزدیک سراغ نخبگان صاحب ایده خواهیم آمد.

- ایسنا/گلستان شهردار گرگان از ایجاد دفتر ایده های نوآور شهرداری گرگان خبر داد و گفت: بی شک در آینده ای نزدیک سراغ نخبگان صاحب ایده خواهیم آمد.

سید محمدرضا سیدالنگی عصر امروز دوشنبه 10 مهرماه 1402 در گفت وگو با ایسنا در حاشیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان که در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال گذشته از این رویداد بازدید داشتم، در مقایسه با چگونگی برگزاری در سال جاری باید بگوییم که از کیفیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه همه دست اندرکاران تلاش خود را کرده اند تا شرایط ایده آلی را برای تیم های حاضر آماده کنند، ادامه داد: آنچه که برای استان گلستان حائز اهمیت بوده، افتخارآفرینی تیم های منتخب در سطح ملی است.

شهردار گرگان در پاسخ به سؤال ایسنا در خصوص چگونگی حمایت شهرداری از طرح های مرتبط با مدیریت شهری و گردشگری ، خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان به دنبال ایجاد و افتتاح دفتر ایده های شهرداری و یا مرکز نوآوری گرگان است.

وی با تأکید بر اینکه در برنامه های خود گنجانده ایم تا گرگان را به شهر نوآور و خلاق تبدیل کنیم، افزود: برگزار کنندگان اینگونه روید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دفتر ایده های نوآور شهرداری گرگان/ از نخبگان حمایت می شود

ایجاد دفتر ایده های نوآور شهرداری گرگان/ از نخبگان حمایت می شود