مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-18سياسي

ذخیره سازی 210 هزار نمونه خون بندناف در سطح کشور


مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با اشاره به اینکه با ذخیره سازی 210 هزار نمونه خون بندناف به عنوان بزرگترین ظرفیت خون بند نافذ خاورمیانه گفت: - ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با اشاره به اینکه با ذخیره سازی 210 هزار نمونه خون بندناف به عنوان بزرگترین ظرفیت خون بند نافذ خاورمیانه گفت: در حال حاضر در تمام استان ها و در شهرستان های کردستان دفاتر نمایندگی خون بند ناف رویان فعال است.

مرتضی ضرابی، در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاد دانشگاهی کردستان با تسلیت ضایعه دردناک مردم فلسطین اظهار کرد: ضایعه دردناک و جبران ناپذیری کشتار مردم فلسطین و داغی که توسط رژیم کودک کش اسراییل اتفاق افتاد، خواب را از چشم همه گرفت که امیدواریم آه این مظلومان سیل خروشانی شود که بساط ظلم، فساد و استبداد این رژیم را از زمین محو کند.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه گوشه ای بسیار کوچک از دستاوردهای دانشمندان خوب استان کردستان بوده که به منصه ظهور گذاشته شده است و این بخشی از توانایی جوانان کارآفرین کشور عزیزمان بوده که در جای خود کار ارزشمندی است.

مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان با اشاره به دستاوردهای فناورانه پژوهشگاه رویان در سال های گذشته اشاره و بیان کرد: پژوهشگاه رویان یک مجموعه نویددهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 210 هزار نمونه خون بندناف در سطح کشور

ذخیره سازی 210 هزار نمونه خون بندناف در سطح کشور