مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-05پزشكي

افتتاح بیمارستان کودکان حکیم؛ فردا/ ثبت رکورد ساخت بیمارستان در 27 ماه


بیمارستان کودکان حکیم به عنوان نخسـتین بیمارسـتان تخصصـی کـودکان دولتی، پـس از انقـلاب، فردا (جمعه 14 مهرماه) با حضور رییس جمهور در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع در منطقه 18 تهران به عنوان بزرگترین پردیس سلامت شهر تهران وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح خواهد شد.

- افتتاح بیمارستان کودکان حکیم؛ فردا/ ثبت رکورد ساخت بیمارستان در 27 ماه بیمارستان کودکان حکیم به عنوان نخسـتین بیمارسـتان تخصصـی کـودکان دولتی، پـس از انقـلاب، فردا (جمعه 14 مهرماه) با حضور رییس جمهور در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع در منطقه 18 تهران به عنوان بزرگترین پردیس سلامت شهر تهران وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویکرد دولت سیزدهم از ابتدا تاکنون، اتمام و تکمیل پروژه های نیمه تمام بهداشتی و درمانی بوده است؛ این موضوع همواره دغدغه ای در وزارت بهداشت بوده است چنانچه، تعیین و تکلیف این پروژه ها را در دستور کار قرار دادند به شکلی که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از 15 هزار تخت بیمارستانی تحویل داده شده است.

در این بین اما سیاست ساخت کلان بیمارستان ها از دیگر اولویت های مهم وزارت بهداشت بود؛ به شکلی که طی دو سال گذشته، دو کلان بیمارستان حضرت مهدی(عج) تحت عنوان یک ابر بیمارستان 1000 تختخوابی و بیمارستان غدیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان کودکان حکیم؛ فردا/ ثبت رکورد ساخت بیمارستان در 27 ماه

افتتاح بیمارستان کودکان حکیم؛ فردا/ ثبت رکورد ساخت بیمارستان در 27 ماه