مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-21سياسي

سازوکار مجلس برای افزایش تولید انیمیشن در طول اجرای برنامه هفتم


نمایندگان مجلس در مصوبه ای سازوکاری برای افزایش تولید انیمیشن در طول اجرای برنامه هفتم تعیین کردند که از جمله آن ایجاد حداقل دو پارک علم و فناوری ویژه تولید پویانمایی است.

- نمایندگان مجلس در مصوبه ای سازوکاری برای افزایش تولید انیمیشن در طول اجرای برنامه هفتم تعیین کردند که از جمله آن ایجاد حداقل دو پارک علم و فناوری ویژه تولید پویانمایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز بند الحاقی 3 ماده 76 لایحه برنامه هفتم را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دستگاه های ذیربط مکلف است جهت افزایش میزان تولید پویانمایی (انیمیشن) به میزان 7 هزار و 300 ساعت تا پایان برنامه، اقدامات و حمایت های ذیل را از بخش غیردولتی به عمل آورد: 1- وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف است حمایت گمرکی و ارائه تسهیلات برای ورود تجهیزات و فناوری های سخت و نرم مربوط به تولید پویانمایی را به عمل آورد.

2- معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری مکلف به حمایت از توسعه شرکت های بزرگ تولید پویانمایی از طریق ارائه تسهیلات بلندمدت صندوق نوآوری و شکوفایی می باشد به طوری که حداقل سهم آن سالانه از 3 درصد کمتر نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار مجلس برای افزایش تولید انیمیشن در طول اجرای برنامه هفتم

سازوکار مجلس برای افزایش تولید انیمیشن در طول اجرای برنامه هفتم