مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-02بين الملل

پیروز شوم، نیروهای نظامی آمریکا را از برخی کشورها خارج می کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات 2024، - رییس جمهور پیشین آمریکا وعده داد که اگر در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور پیروز شود، نیروهای نظامی را از برخی کشورها که منافع واشنگتن را در اولویت قرار نمی دهند، خارج می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات 2024، نیرو های آمریکایی را از کشور هایی که منافع کشاورزان آمریکایی را تأمین نمی کنند، خارج خواهد کرد.

وی در جمع هواداران خود در آیووا گفت: به کشور هایی که میلیارد ها دلار برای حفاظت نظامی و موارد دیگر خرج می کنیم می گویم اگر منافع کشاورزان ما را در اولویت قرار ندهید.

همه پرسنل نظامی در آنجا فوراً به خانه برمی گردند.

ترامپ تاکید کرد که در صورت بازگشت به کاخ سفید، آمریکا برای محافظت از کشور هایی که محصولات کشاورزان و مؤسسات صنعتی آمریکایی را خریداری نمی کنند، هزینه نخواهد کرد.

رییس جمهور سابق آمریکا پیش از این نیز وعده داده بود که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، با ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی گفتگو خواهد کرد و جنگ اوکراین را در عرض 24 به پایان خواهد رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروز شوم، نیروهای نظامی آمریکا را از برخی کشورها خارج می کنم

پیروز شوم، نیروهای نظامی آمریکا را از برخی کشورها خارج می کنم