مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-02سياسي

400 نقطه حادثه خیز تا پایان سال جاری رفع و اصلاح می شود


در نشست شورای عالی حمل و نقل و ایمنی کشور که صبح امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، تصمیمات و برنامه های عملیاتی برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای تا پایان دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،  نشست شورای عالی حمل و نقل و ایمنی کشور که صبح امروز (دوشنبه 10 مهر) به ریاست محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

مخبر با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت در زمینه رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز در کشور، بر ضرورت اتخاذ تدابیر بیشتر برای رسیدن به نقطه مطلوب در کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده ای تاکید کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی باید اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری برای کاهش تلفات جاده ای را در قالب یک برنامه و دسته بندی مدون شامل وظایف دستگاه ها، اعتبارات و سرمایه گذاری های لازم در این زمینه را تهیه نماید.

همچنین وزارت راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به نقاط پرحادثه شناسایی شده گزارشی از اصلاح نقاط پرتصادف شبکه جاده ای کشور در یک سال گذشته ارائه کرد که طبق این گزارش با همکاری پلیس راهور فراجا 85 نقطه رفع و اصلاح شده و 400 نقطه حادثه خیز نیز در دستور کار سال جاری قرار گرفته و در حال اجرایی شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 نقطه حادثه خیز تا پایان سال جاری رفع و اصلاح می شود

400 نقطه حادثه خیز تا پایان سال جاری رفع و اصلاح می شود