مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-17سياسي

پیشگیری از اعتیاد با عزم و اراده جدی پیگیری شود


استاندار همدان با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد با عزم و اراده جدی پیگیری شود گفت: کرد: دانش آموزان باید با آثار مخرب این بلای خانمان سوز آشنا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مجمع عمومی خیرین یاریگران زندگی استان اظهار کرد: دانش آموزان باید از مقطع ابتدایی آگاه شوند و با آثار مخرب بلای خانمان سوز آشنایی پیدا کنند.

وی گفت: همگی باید برای مقابله با اعتیاد تلاش کنیم و دولت مردمی و انقلابی ایران قوی هم تمام توان خود را برای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد به کار گرفته است.

استاندار همدان افزود: جمهوری اسلامی ایران در زمره کشورهایی است که هزینه زیادی برای مبارزه و مقابله با مواد مخدر پرداخت می کند و شاهد هستیم که نیروی مقتدر انتظامی همواره در مرزها، شهدای والامقامی در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز تقدیم می کند.

وی گفت: خیرین در هر حوزه ای منشأ خیر و اثر هستند و برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد نیز ورود مردم و خیرین قطعاً مؤثر است.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی، نوجوانان و جوانان این سرزمین را هدف قرار داده اند که لازم است با همکاری آموزش و پرورش نمایشگاه هایی در مدارس برای آگاه سازی دانش آموزان دای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از اعتیاد با عزم و اراده جدی پیگیری شود

پیشگیری از اعتیاد با عزم و اراده جدی پیگیری شود