مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-08سياسي

زنگ مقاومت در زنجان نواخته شد


صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس استان زنجان زنگ مقاومت در حمایت از عملیات طوفان الاقصی توسط جبهه مقاومت به صدا درآمد.

- ایسنا/زنجان صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس استان زنجان زنگ مقاومت در حمایت از عملیات "طوفان الاقصی" توسط جبهه مقاومت به صدا درآمد.

صبح امروز (16 مهرماه) در مراسم نواخته شدن زنگ مقاومت در مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی، مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان با بیان اینکه حمایت از مسلمانان در هر نقطه از دنیا وظیفه دینی ما به شمار می آید، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی که با شهامت نیروهای مبارز فلسطینی آغاز شده، نشان از این دارد که رژیم جعلی اسراییل در حال زوال است.

علی اسماعیلی تصریح کرد: دانش آموزان باید با مطالعه تاریخ سرزمین فلسطین بدانند که اسراییلی ها چه بر سر این مردم آوردند و با نیرنگ و حمایت دول استعمارگر شرایطی را فراهم کردند که فلسطینی ها در سرزمین خود نیز آواره شدند و سالیان سال است که تلاش می کنند کشور خود را از چنگ این رژیم خارج کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما دنبال صلح هستیم، افزود: اما در شرایطی که برادران و خواهران مسلمان ما مورد هجمه قرار گیرند قطعاً از آنها دفاع خواهیم کرد و این را جزو وظایف دینی خود می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ مقاومت در زنجان نواخته شد

زنگ مقاومت در زنجان نواخته شد