مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:212023-10-14اقتصادي

جزییات اضافه شدن دو دهک جدید به یارانه مضاعف کالابرگ الکترونیکی


معاون امور رفاه وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی جزییات اضافه شدن دو دهک جدید 6 و 7 به طرح یارانه مضاعف کالابرگ الکترونیکی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علیرضا عسگریان در برنامه زنده گفت وگوی خبری تلویزیون با بیان اینکه از امروز دو دهک درآمدی 6 و 7 به طرح یارانه برگ مضاعف کالابرگ الکترونیکی اضافه شده اند گفت: با این حساب تا امروز 7 دهک کم درآمد جامعه به اندازه حدود 61 میلیون نفر مشمول این طرح شده اند، در حالی که قانون ما را مکلف کرده که طرح کالا برگ الکترونیکی را تا سقف 5 دهک کم درآمد جامعه اجرا کنیم.

وی افزود: کسانی که به میزان 200 هزار تومان از اعتبار یارانه خود از 11 قلم کالای سبد مدنظر خریداری کنند، 120 هزار تومان نیز یارانه مضاعف و تشویقی دریافت می کنند که این 120 هزار تومان اضافه هم باید صرف خرید اقلام همان سبد کالایی شود.

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی در مورد اینکه مردم از کجا متوجه شوند که در کدام دهک درآمدی قرار دارند گفت: بهترین روش مراجعه به سایت حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که می توانند دهک خود را مشخص کنند همچنین برای آگاهی از جزییات 11 قلم کالا حجم و میزان آن و آدرس فروشگاه های طرف قرارداد می توانند از طریق برنامه کاربردی شبکه ملی اعتبار (شما) مراجعه کنند و یا از طریق کدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اضافه شدن دو دهک جدید به یارانه مضاعف کالابرگ الکترونیکی

جزییات اضافه شدن دو دهک جدید به یارانه مضاعف کالابرگ الکترونیکی