مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:352023-09-30بين الملل

رسانه سعودی: ریاض برای عادی سازی روابط با اسراییل عجله ندارد


روزنامه الریاض فاش کرد، عربستان تا زمانی که پرونده های مورد نظر خود را به دست نیاورد، برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی عجله ندارد.

- روزنامه الریاض فاش کرد، عربستان تا زمانی که پرونده های مورد نظر خود را به دست نیاورد، برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی عجله ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه سعودی الریاض نوشت، روابط بین دولت ها بر اساس احترام متقابل و منافع مشترک استوار است که مبنای مشترکی برای رشد، تقویت و تداوم آنها است.

عربستان یکی از کشورهایی است که تمامی کشورهای جهان، بدون استثنا، خواهان برقراری روابط با آن با توجه به موقعیت، جایگاه و سیاست های آن هستند.

آنها و دیگران دارای امکانات و توانمندی های سیاسی، اقتصادی و توسعه ای هستند و مواضع متوازن عربستان درقبال مسائل مختلف، سیاست سعودی را به عاملی جذاب برای حمایت از هر مسأله عادلانه تبدیل می کند.

این روزنامه سعودی همچنین نوشت، مسأله فلسطین از دوران تاسیس آن تا به امروز جزو اولویت های سیاست عربستان بوده و عربستان در رأس کشورهای حامی فلسطین در تمامی زمینه ها بوده است و طرح صلح عربی که توسط ریاض ارائه شد در همین زمینه بود.

این طرح یکی از اصول اساسی در مذاکرات مربوط به مسأله فلسطین است و شواهد دال بر موضع آرام عربستان در قبال برقراری روابط با رژیم صهیونیستی است و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه سعودی: ریاض برای عادی سازی روابط با اسراییل عجله ندارد

رسانه سعودی: ریاض برای عادی سازی روابط با اسراییل عجله ندارد