مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-09اقتصادي

مشکلات خرید تضمینی گندم برطرف شد


معاون پیگیری حقوق عامه دادستان اردبیل با اشاره به صیانت از امنیت اقتصادی و اجرای مقررات اقتصاد مقاومتی گفت: مشکلات صنف علافان و خشکبار فروشان اردبیل در فروش گندم به مراکز خرید تضمینی برطرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، اکبر مرادی اظهار کرد: پس از دریافت گزارش های متعدد مبنی بر خودداری از خرید تضمینی گندم داخلی توسط مراکز خرید، دستورات لازم جهت رسیدگی به موضوع صادر شد.

وی افزود:  به منظور گره گشایی از مشکلات صنف علافان و خشکبار فروشان و اتخاذ تمهیدات لازم، کارگروه مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل غله و خدمات بازرگانی، اتاق اصناف و اتحادیه ذی ربط تشکیل شد.

معاون پیگیری حقوق عامه دادستان مرکز استان اردبیل ادامه داد: برابر دستورات صادره به پلیس امنیت اقتصادی و پس از انجام استعلامات و تحقیقات اولیه و تشکیل چندین نوبت جلسه کارگروه مشترک، سرانجام موانع موجود بر سر راه خرید تضمینی گندم داخلی در اردبیل برداشته شد.

مرادی تاکید کرد:  صیانت از حقوق عامه و اجرای مقررات اقتصاد مقاومتی طبق فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از تولید و حمایت از تولید داخلی از اولویت های معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات خرید تضمینی گندم برطرف شد

مشکلات خرید تضمینی گندم برطرف شد