مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 06:252023-10-17بين الملل

اعلام تعداد اسیران اسراییلی نزد نیروهای مقاومت


سخنگوی گردان های عزالدین قسام در پیامی تصویری مهمی اعلام کرد که بین 200 تا 250 اسیر اسراییلی نزد نیروهای مقاومت هستند و 200 نفر از این افراد، در اسارت قسام قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناکی به نقل از مهر از وبگاه رؤیا الاخباری، ابوعبیده، سخنگوی گردان های عزالدین قسام در پیامی ضبط شده مهمی شامگاه دوشنبه اعلام کرد که اشغالگران با حملات وحشیانه عامدانه خود ضد مردم بی پناه غزه به جای اینکه با نیروهای مقاومت تقابل کند، درصدد سرپوش گذاشتن بر شکست اسفبار خود در برابر مقاومت است.

سخنگوی القسام افزود: ما شماری از افراد را در اختیار داریم که تابعیت کشورهای مختلف را داشته و در حین انتقال امکان اطمینان از هویت و تابعیت آنها وجود نداشت.

ابوعبیده گفت: ما مصمم هستیم خوشحالی را به دل هر خانه فلسطینی از طریق پرونده اسرا وارد کنیم، این قولی است که ما به خودمان دادیم.

به گفته ابو عبیده: شمار اسرایی که در اختیار این گروه مبارز فلسطینی است، بین 200 تا 250 نفر می باشد و احتمالاً این رقم بیشتر هم بشود.

سخنگوی شاخه نظامی حماس در رابطه با تهدید رژیم صهیونیستی به تهاجم زمینی به غزه هم گفت: غزه گورستان متجاوزان و شن هایش دشمنانش را خواهند بلعید، ورود متجاوزین فرصت جدیدی برای مجازات آنها به خاطر جنایات شأن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تعداد اسیران اسراییلی نزد نیروهای مقاومت

اعلام تعداد اسیران اسراییلی نزد نیروهای مقاومت