موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:212023-10-08اقتصادي

حجم مخازن آب اصفهان نصف ظرفیت استاندارد برای پایداری در شرایط خاص است


حسین اکبریان مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه تامین آب شرب سالم و پایدار از وظایف اصلی این شرکت است، اظهار داشت: در حال حاضر تقریبا 100 درصد جمعیت شهری و 96.

41 درصد جمعیت روستایی تحت پوشش خدمات آبرسانی این شرکت قرار دارند که 100 شهر و 963 روستا را شامل می شود.

  وی افزود: 270 روستا با جمعیت 38 هزار و 600 نفر تحت پوشش آبرسانی سیار قرار دارند که با هدف محرومیت زدایی و آبرسانی به روستاها، طرح ملی جهاد آبرسانی در شهرستان های فریدونشهر، نایین و سمیرم در حال اجرا است.

اکبریان ادامه داد: 5 هزار و 554 کیلومتر خطوط انتقال و 17 هزار و 678 کیلومتر شبکه توزیع آب در استان وجود دارد که نگهداری، توسعه و اصلاح این تاسیسات از دیگر وظایف مهم شرکت آبفا است.

  طرح جهاد مخزن سازی آغاز شد مدیرعامل آبفا اصفهان حجم مخازن در مدار را بالغ بر یک میلیون و 100 هزار متر مکعب عنوان کرد و گفت: طرح جهاد مخزن سازی برای افزایش توان آبرسانی پایدار در شرایط خاص، در این شرکت آغاز شده است که نیازمند کمک خیران است و برای رسیدن به ظرفیت استاندارد احداث یک میلیون و 400 هزار مترمکعب مخزن دیگر نیاز است.

وی عنوان کرد: تا کنون در حدود یک میلیون و 467 هزار فقره انشعاب آب و بالغ بر 753هزار فقره انشعاب فاضلاب در راستای خدمت رسانی به مردم در استان واگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم مخازن آب اصفهان نصف ظرفیت استاندارد برای پایداری در شرایط خاص است

حجم مخازن آب اصفهان نصف ظرفیت استاندارد برای پایداری در شرایط خاص است