مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:352023-09-27ورزشي

لزوم نگاه عادلانه فدراسیون به منافع ملی/ فضاسازی ها تمرکز را از سپاهان گرفت


عضو هیئت رییسه و سخنگو شورا اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر برخی نقدها درباره رسیدگی به قوانین قراردادی، گفت: بررسی ها باید مستقل، عادلانه و طبق آیین نامه ای همه جانبه و برای همه تیم ها باشد.

- ایسنا/اصفهان عضو هیئت رییسه و سخنگو شورا اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر برخی نقدها درباره رسیدگی به قوانین قراردادی، گفت: بررسی ها باید مستقل، عادلانه و طبق آیین نامه ای همه جانبه و برای همه تیم ها باشد.

انتظار داریم در موضوع سپاهان این شیوه رسیدگی غیرشفاف و رأیی که به نظر می رسد استقلال کمتری دارد، در مجامع بعدی استیناف، شکسته شود.

علی صالحی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حضور سپاهان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، عدم تمرکز ناشی از حکم کمیته انضباطی را در نتیجه بازی نخست موثر دانست و اظهار کرد: بلاتکلیفی هایی که در خصوص بازیکنان بود، نگرانی هایی که نسبت به رأی غیرقطعی کمیته انضباطی به وجود آمد و فضاسازی هایی که به ویژه در فضا مجازی برای سپاهان ایجاد شد دست به دست هم داد تا تیم تمرکز لازم را نداشته باشد.

وی افزود: از سوی دیگر نقدهایی در خصوص شیوه رعایت قوانین سقف بودجه وجود دارد که در این زمینه باید بررسی ها مستقل و به صورت عادلانه و طبق آیین نامه ای همه جانبه انجام می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نگاه عادلانه فدراسیون به منافع ملی/ فضاسازی ها تمرکز را از سپاهان گرفت

لزوم نگاه عادلانه فدراسیون به منافع ملی/ فضاسازی ها تمرکز را از سپاهان گرفت