مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-02حوادث

عاملان قمه کشی شناط ابهر روانه زندان شدند


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به دستگیری عاملان قمه کشی و شرارت محله شناط گفت: افراد دستگیر شده با ایجاد رعب و وحشت در بین مردم اقدام به قدرت نمایی می کردند که با دستور مقام قضایی بازداشت و روانه زندان شدند.

- ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به دستگیری عاملان قمه کشی و شرارت محله شناط گفت: افراد دستگیر شده با ایجاد رعب و وحشت در بین مردم اقدام به قدرت نمایی می کردند که با دستور مقام قضایی بازداشت و روانه زندان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد مهدیخانی اظهار کرد:در پی وقوع یک مورد شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منطقه شناط شهرستان ابهر که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، بلافاصله عوامل یگان امداد جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: متهمان به محض حضور ماموران پا به فرار گذاشتند ولی بعد از احراز هویت، 3 نفر از اراذل و اوباش نوظهور در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان دستگیر شده صراحتاً به جرم خود مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی با قمه اعتراف و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قمه کشی شناط ابهر روانه زندان شدند

عاملان قمه کشی شناط ابهر روانه زندان شدند