مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-14اقتصادي

پروژه گردشگری قشلاق - گریزه در سنندج اجرایی می شود


شهردار سنندج از اجرای دو پروژه گردشگری در محور سد وحدت و قشلاق - گریزه خبر داد و این پروژه ها را زمینه ای برای سرمایه گذاری، اشتغالزایی و رونق گردشگری در شهر سنندج اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی در جلسه بررسی دو پروژه سرمایه گذاری سد وحدت و قشلاق ـ گریزه، با اشاره به احاله مدیریت 143 هکتار از اراضی سنندج از سوی منابع طبیعی به شهرداری سنندج در محدوده سد وحدت، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل سد وحدت اجرای طرح گردشگری در قالب چند فاز در این محدوده تعریف شده و بسته های سرمایه گذاری تدوین شده است.

وی افزود: سد قشلاق از منابع جایگزین آب شهر سنندج در صورت نیاز است معتقدیم اجرای هر نوع پروژه ای در این محدوده باید با رعایت الزامات کمی و کیفی آب باشد.

وی گفت: پروژه سد وحدت و قشلاق گریزه می تواند در حوزه رونق تولید و اشتغال زایی به عنوان یکی از مهمترین اولویت های مد نظر دولت تاثیرگذاری جدی داشته باشد از این رو پای کار بودن همه بخش ها برای دستیابی به اهداف در این حوزه امری ضروری است.

به گفته وی، توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت های قابل توجه در استان کردستان و خاصتا در شهر سنندج همواره مورد توجه و تاکید مسوولان ارشد استان بوده  و در همین راستا شهرداری و شورای شهر سنندج در این دوره توجه به این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه گردشگری قشلاق - گریزه در سنندج اجرایی می شود

پروژه گردشگری قشلاق - گریزه در سنندج اجرایی می شود