مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-01اقتصادي

ضوابط بهره برداری از دستگاه های خودپرداز اختصاصی و غیر نقدی اعلام شد


با تصویب کمیسیون ابزارهای پرداخت بانک مرکزی «ضوابط بهره برداری از دستگاه های خودپرداز اختصاصی و دستگاه های خودپرداز غیر نقدی در نظام پرداخت کشور» ابلاغ شد.

- با تصویب کمیسیون ابزارهای پرداخت بانک مرکزی ضوابط بهره برداری از دستگاه های خودپرداز اختصاصی و دستگاه های خودپرداز غیر نقدی در نظام پرداخت کشور ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس بخشنامه صادر شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضوابط بهره برداری از دستگاه های خودپرداز اختصاصی و دستگاه های خودپرداز غیر نقدی در نظام پرداخت کشور به شبکه بانکی ابلاغ شد.

براین اساس ، موضوع بررسی مخاطرات ابزار پذیرش کیوسک (cashless) و خودپرداز خصوصی در دستور کار جلسات 220 و 221 کمیسیون ابزارهای پرداخت و تسویه قرار گرفته و وفق مواد (11) و (14) قانون پولی و بانکی کشور و در راستای نیل به هدف حفظ ارزش پول و موازنه پرداخت ها و تسهیل مبادلات بازرگانی مندرج در بند (ب) ماده (10) قانون مزبور و به منظور اجرای مطلوب احکام مندرج در قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مصوب 1398و آیین نامه اجرایی ماده (14) الحاقی قانون مبارزه با پولشویی، ضوابط بهره برداری از دستگاه های خودپرداز اختصاصی و دستگاه های خودپرداز غیرنقدی در نظام پرداخت مصوب 20‏/03‏/1402 ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط بهره برداری از دستگاه های خودپرداز اختصاصی و غیر نقدی اعلام شد

ضوابط بهره برداری از دستگاه های خودپرداز اختصاصی و غیر نقدی اعلام شد