مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:062023-10-11سياسي

«طوفان الاقصی»، نوید فروریختن پایه های رژیم صهیونیستی است


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: عملیات«طوفان الاقصی» درسرزمین های اشغالی، نوید فروریختن پایه های رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی است.

- رضا رحیم پور، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با فارس اظهار داشت:عملیات غرورآفرین  وموفقیت آمیز رزمندگان مقاومت فلسطین با نام طوفان الاقصی، همه محاسبات رژیم صهیونیستی و دژ به اصطلاح آهنین آنها را در هم ریخت و بانگ کوتاهی عمر این غاصبان را به صدا درآورد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در عملیات ترکیبی رزمندگان مقاومت، اعم از زمینی و هوایی و سایبری و غافلگیری ماهرانه صهیونیست ها با شجاعت تمام و اسارت دهها صهیونیست و چند تن از فرماندهان نظامی آنها، نشان از ایمان راسخ جبهه مقاومت به پیروزی در راه مبارزه با دشمن است.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی پس از این عملیات که منجربه خسارت سنگین و غیر قابل جبران شد، از سر استیصال و عصبانیت، تصمیم به بمباران مناطق مسکونی و کشتار کودکان بی گناه فلسطینی کرده است، غافل از اینکه همین حرکت بزدلانه و ضد حقوق بشری، سقوط او را در آینده، نزیدکتر خواهد کرد.

رحیم پور با اشاره به اینکه جنایات و رفتارهای غیر انسانی رژیم صهیونیستی، زمینه ساز جریحه دار شدن احساسات مردم فلسطین و مبارزات طوفانی رزمندگان مقاومت شد افزود: در طول ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی»، نوید فروریختن پایه های رژیم صهیونیستی است

«طوفان الاقصی»، نوید فروریختن پایه های رژیم صهیونیستی است