مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-14فرهنگي

امیرحسین شفیعی: «پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است


امیرحسین شفیعی یکی از اعضای هیأت داوران دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان که دبیری جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» را هم که با محوریت آثار تئاتر خیابانی با موضوع شهید سلیمانی برگزار شد را در دوره ابتدیی برعهده داشت از پیشرفت و ارتقا خلاقیت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، امیرحسین شفیعی کارگردان، تهیه کننده تئاتر و عضو هیأت داوران دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان که خود از کارگردانان موفق تئاتر در بخش های خیابانی و صحنه ای است و جوایز بسیاری را هم برده است با اشاره به ارزیابی خود از برگزاری این رویداد ملی توضیح داد: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان تنها رویداد بازمانده از مجموعه جشنواره هایی است که با  موضوعات شهر وشهروندی در استان های مختلف کشور برگزار می شود.

  روندی که متأسفانه بعد از گذر سالها به همت هنرمندان شریف و تلاشگر لاهیجان به حیات خود ادامه داده و می تواند دربرگیرنده ارزشمندی های فراوانی باشد.

وی با قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، شهرداری لاهیجان و دیگر مجموعه هایی که در برگزاری این رویداد تلاش کردند، گفت: من از جمله هنرمندانی بودم که خودم از اولین دوره برگزاری این رویداد تا به امروز از شرکت کنندگان و علاقه مندان حضور در این جشنواره بودم چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرحسین شفیعی: «پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است

امیرحسین شفیعی: «پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است