مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-06فرهنگي

«بچه زرنگ» و قهرمانی کودک ایرانی در دنیای کمیک های جعلی


«بچه زرنگ» نام انیمیشنی است که که قهرمانی ایرانی دارد، قهرمانی که اتفاقا کودکی است که هم نسل مخاطبان انیمیشن است و باید برای پیروزی در دنیای کمیک های جعلی به نبرد با سوپرمن و بت من و .

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما ـ سجاد رضایی مقدم: یکی از مهم ترین عناصر تربیتی برای کودکان امروز کارتون ها و انیمیشن هایی هستند که رویکرد ناخودآگاه کودک را تحت تأثیر قرار می دهند.

امروزه، پویانمایی ها به عنوان مهم ترین ابزار برای جهت دهی تفریح ها، ارزش ها، باورهای دینی و غیردینی کودکان بـه کار گرفتـه می شـوند.

شاید ماحصل همین تولیدات باشد که باعث شده تا امروز بیش از گذشته نمونه های فرهنگ غربی برای نسل جدید آشنا و دم دست باشد، هالوین، کریسمس و دیگر مصادیق از جشن های غربی شاید امروز بیش از هر زمان دیگری میان کودکان ایرانی رواج داشته باشد.

فارغ از این موارد اگر گشتی میان لوازم مدرسه مدرسه ای ها بزنید و عکس های کوله پشتی هایشان را نگاه کنید هم به تعداد بالایی از ابرقهرمان های پوشالی غربی می رسید که سوپرمن های غربی را جایگزین جوان مردی ایرانی کرده اند؛ همه اینها بیش از گذشته لزوم وجود انیمیشن های ایرانی را برای کودکان نشان می دهد.

انیمیشن ها و تنهایی کودک با مفاهیمش افسانه نراقی زاده کارشناس تربیتی و عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا(س) با طرح این پرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بچه زرنگ» و قهرمانی کودک ایرانی در دنیای کمیک های جعلی

«بچه زرنگ» و قهرمانی کودک ایرانی در دنیای کمیک های جعلی