مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 20:302023-09-26سياسي

استاندار هرمزگان: نیازمند شناسایی و اولویت بندی آسیب های اجتماعی هستیم


استاندار هرمزگان بر شناسایی و اولویت بندی آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عصر سه شنبه 4 مهرماه جلسه شورای اجتماعی استان به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

  استاندار هرمزگان در این جلسه اظهار داشت: باید جلسات شورای اجتماعی در سطح شهرستان ها هم برگزار شود، نیازمند ساختار سازی و فرآیند سازی در حوزه اجتماعی در سطح شهرستان ها هستیم.

  وی افزود: فرمانداران باید آخرین آمار آسیب های اجتماعی هر شهرستان را احصا کرده و بر روی مسایل و آسیب های اصلی آن منطقه تمرکز کرده و برای کاهش این آمار برنامه ریزی کنند.

  مهدی دوستی گفت: نیازمند تحلیل آسیب های اجتماعی استان و طبقه بندی و اولویت بندی در این زمینه هستیم، باید بر روی مسائلی تمرکز شود که استان در آن موضوعات در سطح کشور رتبه خوبی ندارد و برای برون رفت از وضعیت راهکار اندیشید.

  وی تصریح کرد: از سوی دیگر آنچه مورد تاکید است ذکر این مطلب است که در برخی شاخص ها در حوزه آسیب های اجتماعی هم اگر شاهد رشد بودیم باید برای کنترل وضعیت و کاهش روند صعودی برنامه ریزی صورت گیرد.

  استاندار هرمزگان توجه به مسائلی همچون معتادان متجاهر را جزو اولویت های مهم در حوزه اجتماعی بر شمرد و گفت: با جمع آوری این معتادان بخش قابل توجهی از سرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: نیازمند شناسایی و اولویت بندی آسیب های اجتماعی هستیم

استاندار هرمزگان: نیازمند شناسایی و اولویت بندی آسیب های اجتماعی هستیم