مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:102023-09-26سياسي

دفاع مقدس الگوی تمام عیار ایثار و از خودگذشتگی است


ترویج ارزش های دفاع مقدس به عنوان الگوی تمام عیار ایثار و ازخودگذشتگی یک ضرورت در بین جوانان است.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان گفت: ترویج ارزش های دفاع مقدس به عنوان الگوی تمام عیار ایثار و ازخودگذشتگی یک ضرورت در بین جوانان است.

علی هقانی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور در فرماندهی سپاه استان با سردار شاهوارپور دیدار و ضمن تبریک ماه ربیع الاوّل، گفت: رزمندگان و همرزمان شما در دوران دفاع مقدس واقعه ای بی نظیر را با ایثارگری و از خودگذشتگی در دفاع از ایران اسلامی رقم زدند که ارزش ها و الگوهای آن در جامعه ساری و جاری و مورد استفاده در خدمت رسانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با بیان اینکه امروز نیز روحیه حفظ تمامیت ارضی کشور و حفظ و ارزش های نظام و انقلاب، امنیت و آسایش عمومی جامعه و مردم از سوی نیروهای نظامی و انتظامی مملوس و مشهود است، افزود: سرداران سپاه انقلاب اسلامی خدمتگزارانی بی ریا و پرتلاش در عرصه های مختلف و کشور هستند و هرجا نیاز باشد، حضور می یابند.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز ضمن تقدیر از حضور رییس کل دادگستری استان و معاونین وی در مرکز فرماندهی، بر ضرورت ترویج بیش از پیش روحیه حاکم بر دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: دوران دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس الگوی تمام عیار ایثار و از خودگذشتگی است

دفاع مقدس الگوی تمام عیار ایثار و از خودگذشتگی است