مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-11اقتصادي

برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در کرمانشاه مشکل زمین نداریم


مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در تامین زمین جهت ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در استان حرکت خوبی صورت گرفته و عقب ماندگی ها در این حوزه تا حدود زیادی جبران شده است.

- برای ساخت واحدهای "نهضت ملی مسکن" در کرمانشاه مشکل زمین نداریم ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در تامین زمین جهت ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در استان حرکت خوبی صورت گرفته و عقب ماندگی ها در این حوزه تا حدود زیادی جبران شده است.

رامین الماسی با حضور در دفتر ایسنا در کرمانشاه، در خصوص روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، گفت: سهمیه استان در این طرح ساخت 120 هزار واحد مسکونی طی چهار سال است که در گام اول اجرای طرح نیازمند تامین زمین بودیم.

وی در خصوص زمین مورد نیاز برای ساخت این تعداد واحد مسکونی، عنوان کرد: در بخشنامه این طرح، ظرفیت اسکان افراد در هر هکتار زمین در مرکز استان 50 نفر و در سایر شهرستانها 25 نفر در نظر گرفته شده است، بر این اساس با توجه به لزوم ساخت 120 هزار واحد مسکونی در استان و با توجه به در نظرگرفتن ظرفیت اسکان تعداد افراد در هر هکتار زمین، به حدود 3200 هکتار زمین برای ساخت این تعداد واحد مسکونی نیاز داریم و واحدها هم باید به صورت یک طبقه، دو طبقه یا نهایتا سه طبقه احداث شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در کرمانشاه مشکل زمین نداریم

برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در کرمانشاه مشکل زمین نداریم