مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 17:502023-09-23اجتماعي

فرهنگ ایران قابل ارائه به جهان است


سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر فرهنگ ایران قابل ارائه به جهان است این را مدیون فارس و شیراز هستیم.

- ایسنا/فارس سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر فرهنگ ایران قابل ارائه به جهان است این را مدیون فارس و شیراز هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل کمالی امروز، اول مهر در آیین استانی زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس استان فارس، هفته دفاع مقدس و ایثار و شهادت در شیراز گفت: استان فارس در طول تاریخ سرآمد عرصه های مختلف بوده است از این رو موفقیت دانش آموزان استان فارسی تعجب ندارد.

وی افزود: اگر فرهنگ ایران قابل ارائه به جهان است این را مدیون فارس و شیراز هستیم.

از این رو با توجه به تاریخ درخشان استان فارس در زمینه فرهنگ و تمدن، دانش آموزان فارس حق دارند در عرصه های مختلف رقابت، حرف برای گفتن داشته باشند.

کمالی ادامه داد: در راستای همکاری در ایجاد کریدور علمی استان فارس و جهان اسلام، طرح برادر خواندگی دبیرستان رازی شیراز با مدرسه جمهوری اسلامی در شهر آنکارا پایتخت ترکیه پیشنهاد می شود.

وی با بیان اینکه تجربه نشان می دهد در حوزه آموزش و پرورش، ایرانی ها سرآمد جهان هستند، گفت: از علل موفقیت ایران در جهان، سیستم آموزش و پرورش است که دانش آموزان را قوی پرورش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایران قابل ارائه به جهان است

فرهنگ ایران قابل ارائه به جهان است