مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:252023-09-23سياسي

رنج و سختی هایی که ایثارگران کشیده اند، از حد تصور خارج است


رنج و سختی هایی که ایثارگران کشیده اند، از حد تصور خارج است و باید قدردان صبر و ایثارگری های آنان و خانواده هایشان باشیم.

- ایسنا/اردبیل دادستان اردبیل گفت: رنج و سختی هایی که ایثارگران کشیده اند، از حد تصور خارج است و باید قدردان صبر و ایثارگری های آنان و خانواده هایشان باشیم.

جلال آفاقی یک شهریور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تأکید بر ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، به زجرهایی که ایثارگران در جبهه های جنگ و در اسارت و در قبال دشمنان متجاوز متحمل شده اند اشاره کرد و افزود: شرایطی که ایثارگران در جبهه های جنگ تحمل کرده اند، خارج از حد تصور است و ما نمی توانیم قدردان صبر و ایثارگری های آنان و خانواده هایشان باشیم.

دادستان مرکز استان اردبیل ضرورت تکریم قشر ایثارگر در جامعه و در سیستم اداری کشور را یادآور شد و با تأکید بر اجرای دقیق و صحیح قانون جامع ایثارگران، گفت: هرگونه ترک فعل در اجرای این قانون موجب تعقیب قضایی خواهد بود.

آفاقی با اظهار اینکه ایثارگران به عنوان دلسوزان انقلاب و نظام شایسته ترین قشر برای اجرای حق و عدل و مقابله با ظلم و بی عدالتی هستند، ادامه داد: از کارکنان ایثارگر دستگاه های مختلف می خواهیم در جهت کاهش مشکلات مردم، مدیران کشور را یاری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج و سختی هایی که ایثارگران کشیده اند، از حد تصور خارج است

رنج و سختی هایی که ایثارگران کشیده اند، از حد تصور خارج است