مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-13سياسي

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در چهارمحال وبختیاری برگزار شد


راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسـطیـن همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسـطیـن همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز 21 مهرماه مردم ولایتمدار و انقلابی چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی خود جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم چهارمحال و بختیاری در این راهپیمایی عظیم، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، مرگ اسراییل را فریاد زدند.

عملیات پیچیده ترکیبی، غرور انگیز و افتخار آفرین طوفان الاقصی؛ ضربه ای مهلک و کاری بر پیکره نیمه جان رژیم موقت و رو به سقوط صهیونیستی بود که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

عملیات طوفا الاقصی در 15 مهر، شکست مفتضحانـه اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسه بزرگ شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این غده سرطانی تا بن دندان مسلح بود.

این عملیات غافلگیر کننده و استراتژیک در قلب سرزمین های اشغالی، تمامی معادلات در صحنه نبرد را به طور چشمگیری به نفع جریان مقاومت و جوانان برومند فلسطینی تغییر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در چهارمحال وبختیاری برگزار شد

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در چهارمحال وبختیاری برگزار شد