مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 21:152023-10-02سياسي

جایزه مصطفی به پلتفرمی برای انتقال و آموزش فناوری تبدیل شود


وقت آن است که جایزه مصطفی و جایزه هایی از این دست به عنوان یک پلتفرم برای انتقال و آموزش فناوری، برای زیادشدن، - ایسنا/اصفهان معاون علمی فناوری رییس جمهور گفت: وقت آن است که جایزه مصطفی و جایزه هایی از این دست به عنوان یک پلتفرم برای انتقال و آموزش فناوری، برای زیادشدن، برای تکثیرشدن و برای کار گروهی تبدیل شود.

ما این فرصت را داریم که هزینه های گزاف تحقیقات را در قالب پلتفرم مشارکت کم کنیم و دستاوردهای تحقیقات خود را به صورت عمومی استفاده کنیم.

روح الله دهقانی فیروزآبادی در آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) که شامگاه (دوشنبه،10 مهرماه) در کاخ موزه چهلستون اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در پنجمین رویداد جایزه بزرگ مصطفی و تقدیر از 5 دانشمند بزرگ و تاثیرگذار جهان اسلام و در شب میلاد رسول مهربانی و رسول عشق، افتخار داریم این جشن بزرگ را برگزار کنیم.

او ادامه داد: رسول گرامی اسلام که معجزه بزرگ او قران است، معجزه بزرگ او در آغازینه اش آیات زیبای اقراء بسم ربک الذی خلق است.

معجزه ای که با خواندن شروع می شود و با نوشتن ادامه پیدا می کند.

رسولی که رسول علم است.

همه دنیا و تاریخ شهادت می دهند که در کلام رسول خدا، در قرآن عزیز، در کتاب عزیز ما بزرگترین ارج ها و ارزش ها مختص عالمان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه مصطفی به پلتفرمی برای انتقال و آموزش فناوری تبدیل شود

جایزه مصطفی به پلتفرمی برای انتقال و آموزش فناوری تبدیل شود