مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-18سياسي

جریان حق نیازمند وحدت و اقدام عملی علیه اسراییل است


امروز جریان حق نیازمند وحدت و اقدام عملی کشورهای اسلامی علیه اسراییل غاصب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی در جمع تجمع اعتراضی مردم دارالمومنین همدان علیه رژیم غاصب صهیونیستی راه نجات بشریت را ظهور مهدی موعود دانست و خطاب به حضار افزود: امروز خشم مقدسی در سینه شما علیه اسراییل و ظلم و جور  است و با این احساس برای ظهور حضرت مهدی(عج) دعا کنید.

وی با بیان اینکه اسراییل برای حفظ امنیت خود کودک می کشد اما بزرگ آنها یعنی فرعون یک بار این راه را رفت و هزاران کودک را کشت اما نابود شد گفت: غضب مقدس مردم در دنیا تبدیل به نیل خواهد شد و اسراییل را نابود خواهد کرد.

امام جمعه همدان سنت قطعی الهی و انبیاء پیروزی جریان حق است افزود: پیامبر گرامی اسلام فرمودند در آخرالزمان یهود صهیونیسم را مسلمانان نابود خواهند کرد .

وی با بیان اینکه امروز جریان حق نیازمند وحدت و اقدام عملی کشورهای اسلامی علیه اسراییل است تاکید کرد: یک و نیم میلیارد جمعیت باید با هم متحد شوند و یک بار برای همیشه این غده سرطانی را از صفحه تاریخ حذف کنند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه 20 سال پیش مردم فلسطین با سنگ می جنگیدند و این اوج مظلومیت آنها بود از اوج زبونی آمریکا و اسراییل سخن به میان آورد و افزود: اگر رییس جمهور آمریکا و رژیم غاصب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان حق نیازمند وحدت و اقدام عملی علیه اسراییل است

جریان حق نیازمند وحدت و اقدام عملی علیه اسراییل است