مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:052023-09-25اجتماعي

جزییات اجرای آزمایشی «نظام دوری» در مدارس ابتدایی خراسان رضوی


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز اجرای آزمایشی «نظام دوری» در دوره اول ابتدایی خبر داد.

- جزییات اجرای آزمایشی نظام دوری در مدارس ابتدایی خراسان رضوی ایسنا/خراسان رضوی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز اجرای آزمایشی نظام دوری در دوره اول ابتدایی خبر داد.

آذر رشیدی در گفت وگو با ایسنا و با اعلام این خبر عنوان کرد: نظام دوری دوره اول ابتدایی به صورت آزمایشی در 10 منطقه آموزشی و 41 کلاس درس اجرا خواهد شد و قرار است در قالب این طرح، دانش آموزان پایه اول تا سوم دبستان با یک معلم درس بخوانند.

وی در رابطه با اهداف این طرح اظهار کرد: در واقع نظام دوری این هدف را دنبال می کند که دانش آموزان سه سال اول تحصیل در مقطع ابتدایی را با یک معلم بگذرانند و در گام های بعدی اهداف تربیتی مدنظر مدرسه با همراهی خانواده در این دوره سنی محقق شود.

معاون آموزش ابتدایی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در سال تحصیلی جدید، فقط تعداد کمی از مدارس، مجری نظام دوری به صورت آزمایشی خواهند بود تا جایی که در مجموع 41 کلاس درس از 10 اداره آموزش و پرورش در کل استان تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

رشیدی خاطرنشان کرد: از مجموع 41 کلاس شرکت کننده در این طرح آزمایشی، 18 کلاس درس در مشهد است و در کل 2 معلم آقا و 39 معلم خانم در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای آزمایشی «نظام دوری» در مدارس ابتدایی خراسان رضوی

جزییات اجرای آزمایشی «نظام دوری» در مدارس ابتدایی خراسان رضوی