مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-12بين الملل

بیانیه سفارت ایران در لندن درباره حوادث غزه


سفارت کشورمان در لندن چهارشنبه شب با صدور بیانیه ای درباره تحولات غزه تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران از آرمان های مردم فلسطین و تلاش گروه های مقاومت و مردم مظلوم فلسطین در مبارزات خستگی ناپذیر آنها برای احقاق حقوق ذاتی و غیرقابل انکار خود در برابر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در این بیانیه که یک نسخه آن در حساب کاربری سفارت کشورمان، در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد آمده است: وضعیت کنونی فلسطین اشغالی ناشی از انکار حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین، تجاوزات مستمر اسراییل علیه مردم و سرزمین فلسطین و تداوم هتک حرمت به اماکن مقدس مسلمانان توسط رژیم اسراییل است.

 این بیانیه می افزاید: طی 75 سال گذشته، مردم فلسطین در معرض تجاوز، خشونت، نژادپرستی و سیاست های آپارتاید مستمر دولت اسراییل بوده اند.

اشغال زمین ها به محاصره شهرها، تخریب و مصادره اموال و زمین های کشاورزی و مجبور کردن مردم به فرار از خانه های خود منجر شده است.

این نقض مداوم حقوق بشر، نقض آشکار قوانین بین المللی و استانداردهای حقوق بشر است.

 سفارت کشورمان با بیان اینکه اسراییل مکررا اصول بنیادین حقوق بین الملل از جمله ممنوعیت تصاحب اراضی با زور، حق تعیین سرنوشت و ممنوعیت تبعیض نژادی و آپارتاید را نقض کرده است تصریح کرد: جامعه بین المللی واکنش مناسبی در این زمینه نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سفارت ایران در لندن درباره حوادث غزه

بیانیه سفارت ایران در لندن درباره حوادث غزه