مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-06پزشكي

تفکر درمان فقط با دارو باید از ذهن مردم دور شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی افزود: دومین تجارت دنیا بعد از نفت دارو است و بسیاری دنبال آن هستند که دارو را حذف نکنند، - وزیر بهداشت گفت: باید تفکر درمان فقط با دارو را از ذهن مردم دور کنیم، در نسخه ایرانی ها بیش از 3 قلم دارو داریم که این عدد باید 1.

6 دهم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی افزود: دومین تجارت دنیا بعد از نفت دارو است و بسیاری دنبال آن هستند که دارو را حذف نکنند، اکنون زمان آن است که از روش های دیگری مانند سلول درمانی و ژن درمانی بیماری ها را درمان کرد.

وی با بیان اینکه نتیجه پژوهش باید منجر به دانش و محصول جدید شود، گفت: 850 مرکز تحقیقاتی داریم که تعداد دانشجویان این مراکز کم است و در این مراکز بیشتر استادان برجسته هستند، باید کاری کنیم که دانشجویان در مراکز تحقیقاتی فعالیت کنند و اگر در مرکز تحقیقاتی دانشجو نباشد نمره آن مرکز باید کم شود.

بهرام عین اللهی افزود: هم اکنون بسیاری از مشکلات حوزه سلامت با پژوهش حل می شود و باید با نسخه های ایرانی مشکلات خود را حل کنیم، خلاقیت و نوآوری به دست نسل جدید پژوهشگر ایجاد خواهد شد و نتیجه پژوهش نباید مبهم باشد.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه پیش از انقلاب 8 دانشکده پزشکی داشتیم و تعداد رشته های تخصصی به عدد انگشتان دست نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر درمان فقط با دارو باید از ذهن مردم دور شود

تفکر درمان فقط با دارو باید از ذهن مردم دور شود