مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-22بين الملل

یونیسف: رساندن آب به غزه مساله مرگ و زندگی است


صندوق کودکان سازمان ملل متحد اعلام کرد که مقادیر آب معدنی که دیروز در قالب کمک ها وارد نوار غزه شد تنها برای یک روز و برای چند هزار نفر کفایت می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از روسیا الیوم،  صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که دیروز شنبه بیش از 44 هزار بطری آب آشامیدنی را از طریق گذرگاه رفح به نوار غزه منتقل کرده است، اما این مقدار تنها برای 22 هزار نفر برای یک روز کافی است.

کاترین راسل، مدیر اجرایی یونیسف، در بیانیه مطبوعاتی که دیروز شنبه توسط این سازمان منتشر شد، گفت: با توجه به اینکه یک میلیون کودک در غزه اکنون با یک بحران حمایتی و انسانی روبرو هستند، رساندن آب یک مساله مرگ و زندگی است و هر دقیقه(برای رساندن آب) اهمیت دارد.

وی افزود: این اولین نوبت کمک های محدود، شاید عده ای را از مرگ نجات دهد اما نیازها فوری و بسیار زیاد است نه فقط برای آب، بلکه برای غذا، سوخت، دارو، و کالاها و خدمات ضروری.

اگر ما نتوانیم تدارکات بشردوستانه را به طور مداوم تامین کنیم، ما با تهدید واقعی شیوع بیماری های تهدید کننده زندگی مردم غزه روبرو هستیم.

پس از آنکه بخش های زیادی از زیرساخت های غزه، از جمله سیستم های حیاتی آب و فاضلاب، در طی حدود دو هفته از بمباران اسراییل به ویرانه تبدیل شده ظرفیت تولید آب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونیسف: رساندن آب به غزه مساله مرگ و زندگی است

یونیسف: رساندن آب به غزه مساله مرگ و زندگی است