مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 21:002023-09-25سياسي

25 هزار مسکن برای نخبگان و اساتید دانشگاه ساخته می شود


علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در آیین کلنگ زنی استادسرای دانشگاه صنعتی شریف، از ساخت 25 هزار مسکن برای اساتید و اعضای هیأت علمی 8 دانشگاه و هزار واحد مسکونی برای نخبگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، دوشنبه 3 مهرماه، آیین کلنگ زنی پروژه مجتمع مسکونی استادسرای دانشگاه صنعتی شریف در شهرک دانشگاه صنعتی شریف، واقع در منطقه 22 تهران برگزار شد.

در این برنامه، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و رسول جلیلی، رییس دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه شریف حضور داشتند.

مجتمع مسکونی استادسرای دانشگاه صنعتی شریف در شهرک دانشگاه شریف مساحتی در حدود یک هکتار دارد که کلنگ عملیات اجرایی ساخت آن بر زمین کوبیده شد.

زاکانی با اشاره به برنامه های شهرداری تهران برای تأمین مسکن اساتید دانشگاه گفت: با 8 دانشگاه کشور تفاهم نامه ای برای تأمین 25 هزار مسکن برای اساتید منعقد کردیم.

برای بنیاد ملی نخبگان نیز 1000 واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مصوبات تامین مسکن برای دو دانشگاه از کمیسیون ماده 5 به ظرفیت 4000 واحد اخذ شد و پرونده سه دانشگاه دیگر نیز در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار مسکن برای نخبگان و اساتید دانشگاه ساخته می شود

25 هزار مسکن برای نخبگان و اساتید دانشگاه ساخته می شود