مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 13:562023-09-29ورزشي

حمایت رسانه ها از فوتسال بانوان موجب دلگرمی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کلثوم دارا سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان امروز با بیان اینکه امسال با برنامه ریزی خوبی که فولاد در خصوص فوتسال بانوان دارد، نزدیک  2 ماه است که تمرینات خود را شروع کرده ایم و تیم بسته شده و در آمادگی خوبی به سر می برد، اما زمان قطعی مسابقات به ما اعلام نشده که احتمالاً اواخر مهر ماه اعلام خواهد شد.

وی در خصوص نقل و انتقالات در تیم فوتسال بانوان فولاد گفت: چون تمریناتمان را زود آغاز کردیم، توانستیم یارگیری خوبی انجام دهیم و از ظرفیت استان استفاده کنیم و در حال حاضر با توجه به ظرفیت بالای بازیکنان بومی در فصل جدید، تنها 2 بازیکن را از خارج استان به خدمت گرفته ایم.

دارا با بیان اینکه مجموعه فولاد حمایت ویژه ای را از ورزش بانوان در دستور کار دارد، تصریح کرد: امسال 12 تیم در لیگ برتر حضور دارند و  مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و هر هفته یک دیدار انجام می دهیم که با توجه به حمایتهای بسیار خوب فولاد، قطعا صعود به سوپر لیگ را در دستور کار خود داریم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان نخستین بازی تیم فولاد در مسابقات لیگ برتر را مقابل تیم کرمان عنوان کرد و افزود: امسال دومین سال است که در لیگ برتر حضور داریم، سال گذشته تا مرحله پلی آف رفتیم اما با وجود اینکه بازیکنان ما خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت رسانه ها از فوتسال بانوان موجب دلگرمی است

حمایت رسانه ها از فوتسال بانوان موجب دلگرمی است