مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-07حوادث

دستبند روی دست شکارچی ها در دنای شرقی


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: با هوشیاری یگان حفاظت محیط زیست استان و رصد لحظه ای منطقه 3 نفر متخلف قبل از هرگونه آسیبی به حیات وحش دستگیر و از آنان 2 قبضه اسلحه کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 3 نفر متخلف در یک روز تعطیل قبل از هر گونه شکار در منطقه حفاظت شده دنای شرقی خبر داد.

اسلام جاودان خرد گفت: فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست استان با همراهی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد ، حین پایش منطقه تحت مدیریت محیط زیست استان ، متوجه حضور 3 نفر متخلف می شوند که به قصد شکار وارد منطقه حفاظت شده دنای شرقی شده اند.

وی با اشاره به اینکه ورود و خروج به مناطق تحت مدیریت محیط زیست بدون هماهنگی با یگان حفاظت ممنوع است افزود: پس از ساعت ها تلاش و پایش منطقه ماموران موفق می شوند هر سه نفر متخلف را  به همراه 2 قبضه اسلحه ساچمه زنی قبل از آنکه به حیات وحش آسیبی برسانند دستگیر و  اعمال قانون کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: گشت و کنترل منطقه در همه ایام به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و در ایام تعطیل نظارت ها به مراتب بیشتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبند روی دست شکارچی ها در دنای شرقی

دستبند روی دست شکارچی ها در دنای شرقی