مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-16سياسي

20 طرح در دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه های عمومی به مرحله رأی گیری رسید


دبیر اجرایی جایزه ملی خدمات کتابخانه های عمومی گفت: از مجموع 408 طرح ثبت شده در سایت همایش، 93 طرح حائز شرایط لازم جهت بررسی بیشتر بود و از بین آنها هم 20 طرح به مرحله دوم داوری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، با توجه به فرا رسیدن زمان برگزاری دومین همایش بین المللی کتابخانه های عمومی با عنوان کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچک در 25 و 26 مهرماه، محسن جبارنژاد، دبیر اجرایی دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه های عمومی، از برنامه های جانبی این همایش، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای انتخاب برگزیدگان این جایزه پرداخت.

محسن جبارنژاد، دبیر اجرایی جایزه ملی خدمات برای کسب و کارهای کوچک اظهار داشت: پس از اتمام مهلت ثبت آثار در سامانه همایش، فرایند ارزیابی اولیه آثار ارسالی بر اساس سه شاخص از پیش تعیین شده، آغاز شد.

در این مرحله از مجموع 408 عنوان طرح ثبت شده در سایت همایش، که تعداد زیادی از این عناوین ناقص بود، 93 طرح ارسالی از سوی 68 نفر از همکاران حائز شرایط لازم برای بررسی بیشتر به هیأت داوران ارجاع شد.

وی ادامه داد: جلسه بررسی نهایی طرح های ارسال شده به دبیرخانه دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه های عمومی، 6 مهرماه با حضور داوران، منصور کوهی رستمی، اصغر شهادتی و سجاد محمدیان در اداره کل کتابخانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 طرح در دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه های عمومی به مرحله رأی گیری رسید

20 طرح در دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه های عمومی به مرحله رأی گیری رسید