مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-16سياسي

رضایی: رسانه های متخاصم غربی ابزار دست صهیونیست ها هستند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه رسانه های متخاصم غربی ابزار دست صهیونیست ها هستند، اظهار کرد: جهاد تبیین، روشنگری و رسوا کردن ماشین تبلیغات دروغین از وظایف ما دربرابر رسانه های غربی است.

- ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا در خصوص دروغ پردازیهای رسانه های بیگانه، گفت: واقعیت این است که BBC و تمام رسانه های متخاصم غربی ابزار دست صهیونیست ها بوده و بارها هم با اقداماتی که داشته اند، نشان داده اند که اختیاری از خودشان ندارند.

  وی با بیان اینکه از زمان شروع نبرد جبهه مقاومت علیه رژیم متخاصم صدها کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند، اظهار کرد: با وجود چنین اقدامات ظالمانه ای اما می بینیم صدای هیچ کدام از رسانه های غربی بلند نشده است زیرا آنها اجازه ندارند به این موارد بپردازند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: دیدگاه این رسانه ها به نوعی است که انسان ها را درجه بندی می کنند به گونه ای که برای آنها جان صهیونیست ها ارزش بیشتر نسبت به جان مسلمانان بی گناه دارد.

وی با اشاره به اقدام دروغ رسانه های غربی علیه جبهه های مقاومت، افزود: این اقدام در واقع جز تکنیک های خبری آنها بوده و با چنین دروغ های بزرگی، افک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: رسانه های متخاصم غربی ابزار دست صهیونیست ها هستند

رضایی: رسانه های متخاصم غربی ابزار دست صهیونیست ها هستند